''Στο μέλλον όλοι θα είναι διάσημοι για 15΄ ''



Andy Warhol 



Σταμάτησα να έχω στενές σχέσεις αφότου πήρα την πρώτη μου τηλεόραση.

Δεν έχει σημασία τι γράφουν για σένα, αρκεί να γράφουν αρκετά.

Οι φίλοι μου είναι αγορασμένοι από εμένα.


Η Coca - Cola είναι το μόνο σύμβολο δημοκρατίας...Όσο πλούσιος ή επώνυμος κι αν είσαι δεν μπορείς ποτέ να έχεις μια καλύτερη Coca - Cola από αυτή που πίνει και ο πιο φτωχός.

Το χρήμα:  Όταν μου λείπει νιώθω στ αλήθεια δυστυχής. Μόλις το αποκτήσω,

το ξοδεύω σε σαχλαμάρες.

Το σεξ είναι πολύ πιο εντυπωσιακό στις σελίδες των βιβλίων από ό τι μέσα στα σεντόνια.

Καλλιτέχνης είναι εκείνος που παράγει πράγματα τα οποία ο κόσμος δεν χρειάζεται.

Είχα πολλά ραντεβού για σήμερα, αλλά αποφάσισα να κάτσω σπίτι και να βάψω τις βλεφαρίδες μου.

Δεν πίστευα ποτέ ότι οι άνθρωποι πεθαίνουν. Απλώς πηγαίνουν στα σούπερ μάρκετ.


Penulis : indabox ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel ''Στο μέλλον όλοι θα είναι διάσημοι για 15΄ '' ini dipublish oleh indabox pada hari Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan ''Στο μέλλον όλοι θα είναι διάσημοι για 15΄ ''
 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου